środa, 28 sierpnia 2013

50 faktów o mnie - TAG

  1. Jestem jedynaczką.
  2. Do niedawna namiętnie obgryzałam paznokcie, a skórki wokół nich jeszcze namiętniej.
  3. miałam kolczyk w prawej brwi, niestety uczulenie zmusiło mnie do jego wyjęcia.
  4. Uwielbiam Wu Tang Clan, Method Mana, Boba Marley’a, Portishead.
  5. Nie lubię polskich komedii romantycznych.
  6. Bardzo lubię natomiast niektóre polskie seriale wojenne/historyczne np. ”Czas Honoru”.
  7. Nie cierpię wesel.
  8. Gdy byłam mała kolega w przedszkolu niechcący wbił mi ołówek w rogówkę oka. Szczęście w nieszczęściu, nie trafił zbyt celnie i widzę.
  9. Mam w domu trzy Karliki Szponiaste (plus naście kijanek na chwile obecną).
  10. Nie lubię zielonych lakierów do paznokci.
  11. Nie suszę włosów suszarką, daję im swobodę dosychania. Chyba, że czas nagli no to wtedy pomagam im nieco ;)
  12. Nie cierpię zdejmowania prania z suszarki :/ rozwieszać lubię bardzo, zdejmować nie cierpię.
  13. Zawsze chciałam być weterynarzem, niestety nie udało się :(
  14. Uwielbiam tatara J
  15. A szczawiowej nie znoszę
  16. Nigdy nic sobie nie złamałam, to chyba cud bo jako dzieciak właziłam wszędzie.\ gdzie się dało. Jeśli się nie dało to i tak się dało ;)
  17. Lubię Jonnego Depp’a i widziałam chyba wszystkie filmy z jego udziałem.
  18. Jestem miłośniczka lakierów matowych i paskowych. Pokochałam te wykończenia miłością szczerą i wręcz szaleńczą :)
  19. Namiętnie oglądam kanał Kuchnia +
  20. Całe życie chodzę w płaskich butach, mam do nich słabość. Zwłaszcza do butów sportowych. Choć w szafie mam kilka par szpilek na specjalne okazje.
  21. Do ślubu na przykład poszłam w czerwonych szpilkach J
  22. Chciałabym pojechać do Japonii. Fascynuje mnie ten kraj.
  23. Lubię rysować. Gdy się wciągnę, tracę kontakt z rzeczywistością :)
  24. Nie mam przekłutych uszu.
  25. W zasadzie w ogóle nie noszę biżuterii. Ewentualnie bransoletki, ale na dłoniach jedyna ozdoba to obrączka.
  26. Nigdy nie używałam sztucznych rzęs.
  27. Jestem maniaczką perfum. Muszę mieć kilka zapachów, ale nie muszą to być marki z najwyższej półki. Mój nos szybko się „nudzi” i wtedy potrzebna jest mu odmiana.
  28. Uwielbiam sery pleśniowe. Czy to Lazur czy Brie, nie ma znaczenia...pochłonę każdy.
  29. Boję się wody. Bez obaw, nie takiej w wannie ;) Boję się dużych zbiorników wody (basen, jezioro).
  30. Nie boje się pająków, myszy, szczurów itp. Itd.
  31. Bardzo lubię filmy z serii Harry Potter. To dla mnie miła odskocznia od rzeczywistości. Efekty w tych filmach są niesamowite.
  32. Jedną z moich ulubionych książek są „Wyznania Gejszy”.
  33. Lubię być sam na sam z moim aparatem. Czasem obiektyw widzi więcej ;)
  34. Nie piję wódki.
  35. Mam niesamowity ubaw przy bajce „In The Night Garden”. Niebieski napaleniec biega po lesie z orgazmicznie popiskującą Opsy Daisy, Wiecznie sprzątający ludzik ze skrzypiącym rowerkiem, trio bębniących na czym się da Tomblibusiów i wiecznie gubiące swoje dzieci i obściskujące się po jakichś mchach małe cosie. Patologia w czystej postaci ;) Mam nadzieję, że moje dziecko odbiera tą bajkę inaczej ;)
  36. Lubię być sama w domu.
  37. Wtedy chętnie oglądam filmy Tarantino i Burtona.
  38. Lubię seriale kryminalne produkcji amerykańskiej (”Kości”, „CSI” , „Wzór”)
  39. Nie chodzę do kościoła i nie jestem zwolenniczką tej instytucji.
  40. Wierzę natomiast w Teorię Ewolucji.
  41. Obsesyjnie kupuje czerwone lakiery do paznokci, różowym też nie pogardzę.
  42. Moje ulubione kwiaty to tulipany. Ubóstwiam takie świeże, skrzypiące łodygi.
  43. Chciałabym mieć tatuaż z motywem Banksy’ego.
  44. Nie umiem jeździć na łyżwach, w przeciwieństwie do mojego męża, który śmiga jak zawodowiec.
  45. Słonecznik...uzależnia J nie umiem oprzeć się skubaniu pestek.
  46. Bardzo boli mnie ludzka obojętność i znieczulica na krzywdę innych. Zwłaszcza dzieci i zwierząt.
  47. Chyba jak większości pań, marzy mi się toaletka w romantycznym stylu. Jednak dopóki po domu grasuje wszędobylski i wszystkochcący mały człowieczek muszę o niej zapomnieć :)
  48. Moje ulubione lody mają smak pistacjowy.
  49. Nie cierpię „Gwiezdnych Wojen”. Biorąc pod uwagę moją sympatię do Harrego, może wydawać się to dziwne. Jednak to zupełnie nie mój klimat i nie rozumiem fenomenu tej serii.  
  50. Mam słabość do piżam. Lubię ładne, ciepłe piżamki :)
To tyle ode mnie o mnie :) życzę Wam miłego dnia :)


4 komentarze:

  1. O ja nie mogę z wieloma rzeczami mam podobnie :) 1, 2,7, 11,12, 14,16, 26,28,29, 44,46, 50 :)
    Ale za to musiałam sprawdzić co to jest karlik szponiasty i muszę koniecznie obczaić tą bajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę smiało powiedzieć że połowa tych faktów dotyczy też mnie.
    Bardzo fajny post.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam "karlik szponisty" to od razu musiałam wygooglować :D
    Bardzo fajnie się czytało te fakty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miło było Cię poznać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.