środa, 23 lipca 2014

Jest moc! - Lovely Crystal Strenght

Witajcie :)

Przy okazji urlopu wzbogaciłam się o kilka lakierów. Między innymi o ten prezentowany poniżej. 



Lakiery Lovely kupowałam całe wieki temu. Pamiętam,że miały wtedy na szczycie nakrętki naklejane jakieś błyskotki. Od tamtej pory nie kupiłam chyba ani jednego. Do teraz. Na tego wariata natknęłam się w drogerii Jaśmin. Nie mam pojęcia czy jest dostępny w Warszawie,ale sprawdzę to na pewno :) Cała kolekcja wygląda dość obiecująco i żałuję teraz ,że nie skusiłam się na inne kolory. 





Na paznokciach mam dwie dość cienkie warstwy. Lakier wysycha w przyzwoitym tempie, jednak ja dla pewności potraktowałam go Good To Go. 

Aparat niestety nieco przekłamał kolor, ponieważ ten róż to typowy neon. Nie lubię zdjęć z lampą,ale aby pokazać Wam niemal rzeczywisty kolor musiałam takie zrobić (choć może to blogger zjada kolory???).



Cena lakieru to ok. 5 zł za buteleczkę mieszczącą 10 ml. 
Jedyna wada...przeokrutnie śmierdzi :/

Zauroczył mnie ten lakier. Do tej pory taki róż kojarzył mi się z kiczem i tandetą (jeśli kogoś urażę, przepraszam). Jednak dziś spojrzałam na niego bardziej przychylnym okiem ;)

Jak Wam się kolorek podoba? :)

10 komentarzy:

  1. Faktycznie jest moc, na lato bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. noooo pozytywna energia od niego bije!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki ładny kolor , na prawdę jest super! ; ) A cena bardzo fajna ; ) Przepięknie wygląda na twoich paznokciach : *

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny róż, na lato idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jest moc! ale śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście moc jest. Na opalonej dłoni wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki letni :) Ja zdecydowanie wolę pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie na zdjęciu z lampą jest mega neon :D idealny na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Blog Ciekawy ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie :) Na rozdanie ;) Może się uda :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.