środa, 15 maja 2013

Podkłady Revlon ColorStay - porównanie

Witajcie :)

Troszkę mnie nie było,ale wróciłam :)
Dziś mam dla Wam porównanie dwóch podkładów Revlon. Ostatnio sporo na blogach pojawiło się postów na temat Revlon ColorStay. Ja postanowiłam porównać go z amerykańskim kuzynem,który niedawno zasilił moją Revlonową drużynę ;)




Klasyczny ColorStay (tłusta/mieszana) oraz ColorStay Whipped (wszystkie rodzaje cery).


Opakowanie

CS - szklana buteleczka mieszcząca 30 ml podkładu, zakręcana klasyczną nakrętką, bez pompki.
CSW - szklany,dość ciężki,słoiczek mieszczący 23,7 ml podkładu, zakręcany (nieco Chanelowski ;) )

W podróży zdecydowanie lepiej sprawdza się CS,ze względu na lżejsze opakowanie.



 Konsystencja

CS - płynna
CSW - żelowa? nie jest to ani mus ani tradycyjny podkład,konsystencja bardzo delikatna,gęsta,nie wylewająca się



 Zapach

CS - słodki lekko alkoholowy
CSW - pudrowy

Krycie

CS - średnie do pełnego,można stopniować
CSW - średnie do pełnego,można stopniować (jest lżejszy niż CS)


Wykończenie

CS - matowe,nieco "tempe"
CSW - satynowe

Trwałość

CS - ok 10 h bez poprawek
CSW - ok 10 h z delikatnymi poprawkami

Cena

CS - 30-70 zł
CSW - 10-12 $

Podsumowanie

Tradycyjny ColorStay trzyma się dłużej,jednak nieco bardziej wysusza skórę. Trzyma się długo,ładnie matuje,nie zapycha.Jest wydajny.Mam wrażenie,że nieco "ściąga" skórę. Świetny na jesień lub zimę.

Revlon ColorStay Whipped przy cerze mieszanej trzyma się krócej niż jego poprzednik i wymaga w ciągu dnia przypudrowania. Ogromnym plusem jest kremowa,bardzo łatwa i przyjemna w aplikacji konsystencja.Nie wysusza,matuje ale wymaga poprawek.Wydajność jak w przypadku tradycyjnego CS. Jest lżejszy niż tradycyjny CS,dobrze sprawuje się przy obecnych temperaturach.

Jeśli macie możliwość wypróbowania Revlon ColorStay Whipped zróbcie to!



6 komentarzy:

  1. Mam tradycyjnego Revlona i bardzo go lubię :) Jest MEGA wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam podkładów z tej firmy ale czytająć twoją notke chyba to rozważę :)

    Bardzo proszę o oddanie głosu pod niżej zamieszczonym linkiem. Głosować można pod obrazkiem. Z góry dziękuję :)
    http://misioweopowiesci.o2.pl/konkurs/wiosna-zgloszenie,286.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tradycyjną wersję i jestem z niej bardzo zadowolona!
    Szkoda, że ten Whipped się krócej trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam CS a chętnie wypróbowałabym nową wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. revlon colorstay moja miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie rozwiało moich wątpliwości powyższe zestawienie ;D
    fakt jest też taki, że na klasycznego mam chęć ale nie w zaprezentowanej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.