czwartek, 3 kwietnia 2014

Ulubieńcy marca

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam ulubieńców minionego miesiąca.
Nie będzie tego dużo i oczywiście poza nimi powtórzyły się ulubione kosmetyki z wcześniejszych rankingów ;)


1. Rimmel Stay Matte (100 Ivory) - dobra cena, trwałość, dobre krycie, długotrwały mat. Czego chcieć wiecej? Dodam, że nie wysusza skóry.
2. Revlon Colorstay Wild Ruspberry - uwielbiam revlon i w niemal każdych ulubieńcach pojawia się coś tej firmy. To zdecydowanie "moja" marka. Lakier trafił do ulubieńców za kolor,trwałość,krycie.
3. Essie Good To Go - Essie uwielbiam i długo nie mogłam upolować tego preparatu. Wysusza w mig niemal każdy lakier,przedłuża jego trwałość, jest wydajny.


4. Revlon Charlie White - jeden z czterech zapachów Revlon dostępnych w Polsce. Lekki,kwiatowy,trwały,wiosenny,niedrogi (ok.50 zł)
 5. Gosh - bezalkoholowy roll on. Przyjemny,długotrwały,kremowy zapach.Nie brudzi ubrań,nawet ciemnych. Dobra cena ,ok.12 zł. Wydajny!

 
6. Pharmaceris H - wzmacniający szampon do włosów wypadających i przetłuszczających się. Trafił tu za zapach, wydajność, działanie (!). Wszystko na tak :)
7. Dermedic - Hydrain płyn milcelarny - delikatny,skuteczny,niedrogi,ładnie pachnący kosmetyk który polecam wypróbować.
8. Soraya - Hialuronowy mikrozastrzyk. Krem do stosowania na dzień i na noc. Nawilża, wygładza i nie obciąża skóry.

11 komentarzy:

  1. o super ulubieńcy ,miałam szampon ale jakoś mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać notkę. Wart wypróbowania.

      Usuń
  3. też mam ten podkład jednak dobrałam zbyt ciemny odcień i czeka aż moja buzia trochę się opali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za pierwszym razem dobrałam zbyt jasny ;)

      Usuń
  4. testuje teraz ten płyn milcelarny i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rimmel u mnie to mały koszmarek! a charliego białego od lat szukam, w SP najczęściej jest ten srebrny...

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie co do kremu Soraya ! naprawdę dobrze nawilża, wygładza juz po kilku dniach widać różnice ! skora wygląda pięknie a krem jest w przystepnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.