wtorek, 11 czerwca 2013

Akcja Maliny - Ciągle pada...

Witajcie :)

Ciągle leje, zamiast lata w Warszawie jesień :) Zatem pokażę Wam lakier kolorem zbliżony do aury...


Wiem,wiem że miało być kolorowo...jednak ten lakier tak ogromnie mi się podoba :) Musiałam się z Wami podzielić :)


 I te prześliczne,mieniące się,różowe drobinki :)



 Lakier jest gęsty, rozprowadza się świetnie! Z wysychaniem nie ma tragedii, choć mogło być lepiej (do pełnego ok.10 minut).
Trzyma się ok 3 dni, przy umiarkowanym działaniu ;) a i zmywa się przyzwoicie :)

W ramach 


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) ogromnie do gustu mi przypadł :)

      Usuń
  2. Szary - tylko wtedy kiedy mam humor na właśnie szaraczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. e fajny kolorek szary z rózowymi drobinkami ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykle boję się takich kolorów :) ale ten naprawdę mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo szukałam szarego,który pasował by mi w 100%...ten taki jest :)

      Usuń
  5. ten shimmerek dodaje mu uroku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowania :) gdyby nie on,najpewniej nie wylądowałby w moim koszyku ;)

      Usuń
  6. Kolor jak najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.