piątek, 14 czerwca 2013

Akcja Maliny - Na pograniczu klasyki i kiczu...

Witajcie :)

Mówią,że od przybytku głowa nie boli :) Zatem po wczorajszym falstarcie, kolejna porcja koloru na paznokciach :)

Dziś lakier stojący (według mnie) na pograniczu klasyki i kiczu...Czemu? Zaraz zobaczycie...

  
Golden Rose z serii Rich Color nr 45
Piękny kolor kryjący się w buteleczce, przepełniony po brzegi drobinkami. No właśnie...czy nie za dużo tego? Na zdjęciu lakier jest nieco jaśniejszy niż w rzeczywistości.



Lakier kupiłam za trzecim podejściem. Oglądałam, dumałam, aż w końcu kupiłam. Kolor ma absolutnie fantastyczny jeśli chodzi o mnie. Jednak cały czas zastanawiam się czy producent nie przesadził trochę łącząc tak wyrazisty (i za razem klasyczny) kolor z pierdylionem migotek. 




 W ramach akcji 


 Co o nim myślicie? Podoba Wam się?


8 komentarzy:

  1. Mi się podoba, choć moich paznokci bym nim nie pomalowała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolorek fajne są te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam :D całkiem ładnie się prezentuje :D hah widziałabym go na swoich stópkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie? Dlaczego? Bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj niestety nie mój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, aczkolwiek nie wiem czy dobrze bym się w nim czuła... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo poodba i chętnie zmalowałabym nim swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.