wtorek, 30 lipca 2013

Lipcowe denko

Witajcie :)

Zapraszam na pierwsze denko,ale nie ostatnie mam nadzieję :) Nie jest ogromne,ale lepsze takie niż żadne. Coś się kończy,coś zaczyna ;)



Oto co udało mi się zużyć w lipcu:


 Maseczka rozświetlając Zepter 
(pisałam o niej TUTAJ)
Polubiłam ją,ładnie nawilża i ujędrnia. Jednak cena według mnie nie jest adekwatna do efektów,dlatego nie skuszę się na nią.




 Maseczka przeciw starzeniu się skóry
Kompletny niewypał jak dla mnie. Opiszę Wam moją przygodę z nią już niebawem. Nie kupię.



 Płatki kosmetyczne Yves Rocher
Bardzo je lubię. Są niebywale miękkie i podoba mi się ich prostokątny kształt. Za opakowanie mieszczące 80 szt zapłaciłam 4,90 zł. Na pewno kupię ponownie.



 Radical mgiełka wzmacniająca.
Cóż forma odzywania fajna (lubię spraye),jednak efekty u mnie żadne :( Nie pamiętam dokładnej ceny (chyba ok 10 zł) bo męczyłam ją bardzo długo. Nie kupię.

 

Isana żel pod prysznic.
Bardzo lubię te żele. Mają fajną konsystencję, ładnie i długo pachną i nie rujnują portfela. Skończyłam wersje figa-pomarańcza. Na pewno kupię inne warianty zapachowe.




AA Płyn micelarny+peeling do cery mieszanej.
Mój ulubieniec ostatnich tygodni. zdecydowanie najlepszy micel jaki miałam do tej pory. Na pewno kupię ponownie. Postaram się napisać o nim nieco więcej.

 

Timotei Pure 2w1. 
Szmpon z odżywką do włosów normalnych i przetłuszczających się.  Dobry,ale bez rewelacji. Działania odżywki nie odczułam. Plus bo nie obciąża włosów. Raczej kupię.



 Babydream krem z witaminą E. 
Fajny do twarzy. Ładnie nawilża i koi cerę. Nie wiem czy kupię bo poza wspomnianym działaniem nie robi nic.



Maseczki Ziaja.
Oczyszczająca nie sprawdziła się u mnie. Nie kupię.
Anty-stres jak najbardziej. Śliczny zapach i efekt wypoczętej twarzy. Na pewno kupię.

Używałyście któregoś z powyższych kosmetyków?

7 komentarzy:

  1. Z ZIAJI najbardziej lubię maseczkę z brązową glinką.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze denko za Tobą teraz będą coraz większe i większe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maseczki z Ziai, a ten wariant żelu z Isany zmęczę chyba jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre zużycie,także lubie żele z isany;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby dream kupuję czasem swoim dzieciom:)A ostatnio sie z Timotei tutejszym polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.