wtorek, 15 stycznia 2013

Witam Was serdecznie :)


Witam Was serdecznie J

Dziś mój pierwszy raz na blogu...Moim głównie kosmetycznym blogu...
Czemu blog? Czemu taka tematyka?  Jest kilka powodów...Uwielbiam kosmetyki, najróżniejsze.
I takie do makijażu i takie do pielęgnacji. Sama mam sporą kolekcję. Pomyślałam zatem, że mogę podzielić się opiniami o nich w internecie.
Drugi powód to chęć robienia czegoś swojego. Jestem mamą 2,5 rocznego Kuby. Chciałam mieć swoją odskocznię, swój azyl po całym dniu rysowania, prania, gotowania i nieustającego „maaaaaamooooo” J  Może uda mi się połączyć przyjemne z pożytecznym? Dostarczę Wam informacji o produktach ( z różnych kategorii i przedziałów cenowych), a sobie podaruję odrobinę satysfakcji...Przynajmniej mam nadzieję, że uda mi się to połączyć.
Wiem, że na początku zawsze ma się ogromne oczekiwania a życie i tak to weryfikuje.
Wiem, że „konkurencja” jest duża...jednak myślę, że i dla mnie znajdzie się miejsce J
Choć w zasadzie inne blogerki nie będą konkurencją...nie chcę tego traktować w kategorii rywalizacji.
Zatem zachęcam do czytania J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.