czwartek, 22 sierpnia 2013

Korana - Tonik z propolisem

Witajcie :)

Chcę dziś pokazać Wam jednego z moich ulubieńców. Tonik propolisowy polskiej firmy Korana. Otrzymałam ten kosmetyk na czerwcowym spotkaniu blogerek od sympatycznego duetu ze sklepu Balm Shop. Każda z nas otrzymała indywidualnie dobrany upominek. Mój był strzałem w dziesiątkę :)


Od producenta:
"Bezalkoholowy tonik propolisowy przeznaczony do twarzy i całego ciała. Odświeża i dezynfekuje. Przeznaczony do skóry zanieczyszczonej o tendencjach do łojotoku. Wykazuje działanie oczyszczające i normalizujące pH skóry. Zawiera ekstrakt z propolisu, który działa antybakteryjnie oraz zapobiega powstawaniu stanów zapalnych. Lukrecja ma silne działanie przeciwzapalne. Alantoina i d'pantenol łagodzą podrażnienia skóry. Stosować rano i wieczorem."

Skład:


Co ja o nim myślę? 
Uwielbiam go! Jest to jeden z lepszych toników jakie dane mi było używać. 
Przede wszystkim ogromny plus za to,że nie wysusza twarzy. Mimo informacji,że to tonik jest bezalkoholowy, w składzie można jednak alkohol dostrzec. Jest go na tyle mało, że nie podrażnia skóry.

Tonik fantastycznie nawilża,oczyszcza i odświeża skórę. Daje niesamowity komfort na twarzy. Jest idealnym przygotowaniem do makijażu. Redukuje wydzielanie sebum, moja skóra już po kilku użyciach mniej się błyszczała w uciążliwej strefie T.

Tonik na chwilę po użyciu pozostawia na twarzy delikatny film, lecz znika on po kilku chwilach a twarz jest delikatna jak pupka niemowlaka.


Po około miesiącu stosowania, według zaleceń na opakowaniu, zauważyłam że moja skóra robi mi znacznie mniej niespodzianek. Mało tego, ładnie ukoił i podleczył moją buzię.

Myślę,że duże znaczenie ma tu systematyczność w stosowaniu tego produktu. Należy używać go rano i wieczorem. 
 Kolor co prawda dla oka przyjemny nie jest,lekko żółtawy (zwłaszcza na waciku),ale nie oszukujmy się, nie o kolor tutaj chodzi. Jeśli kosmetyk dobrze działa wybaczę mu każdy kolor ;)
Nadrabia zapachem :) Delikatnym, nieco słodkim, nieco kwiatowym.

 
Do tego szczelne i wygodne zamkniecie.



Ja mogę Wam ten tonik z czystym sumieniem polecić.

Widzę w nim same plusy :)

Jest skuteczny, wyprodukowany w Polsce,niedrogi (ok 12 zł),wydajny,nie testowany na zwierzętach,dość łatwo dostępny (Balm Shop, sklep internetowy Korana oraz stacjonarnie).

Jestem tym produktem mile zaskoczona. Kupię go ponownie, co do tego nie mam wątpliwości. Przyjrzę się również innym produktom z linii Propolis jak również pozostałym kosmetykom Korana.

Fakt,że otrzymałam kosmetyk nie wpłynął na moją opinię.


2 komentarze:

  1. alkohol go u mnie dyskwalifikuje niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam, ale wypróbuję :)


    Zachęcam Cie do udziału w moim konkursie można wygrać spódniczkę asymetryczną !;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.