wtorek, 29 października 2013

Dabur Vatika - Dziki Kaktus

Witajcie :)

Dziś małe co nie co dla włosów. Nie często piszę o kosmetykach do włosów, gdyż mam swoje sprawdzone produkty i ich się raczej trzymam.

Moje włosy mają jednak skłonność do wypadania, mimo że w zasadzie jedynym zabiegiem jaki stosuje jest mycie (i odżywianie). Mam włosy proste, nie susze ich suszarką (jedynie w razie konieczności), nie kręcę i nie męczę prostownicą.

Czy ten duet poradził sobie z tym problemem?


Dabur Vatika - Dziki Kaktus
Szampon oraz Krem przeciw wypadaniu włosów.


SZAMPON "DZIKI KAKTUS"

Od producenta:

"Szampon do włosów „ Dziki Kaktus”( włosy słabe i łamliwe, ze skłonnością do wypadania)
Polecany szczególnie do włosów słabych, łamliwych i wypadających. Unikalna receptura intensywnie odżywia włosy oraz skórę głowy. Kaktus sprawia że włosy są mocne i puszyste.
Czosnek stymuluje cebulki włosów i zapobiega wypadaniu włosów.
Ghergir odżywia włosy od nasady aż po końce."

Moja opinia:

Szampon otrzymuje w estetycznej,plastikowej butelce mieszczącej 200 ml produktu, z klasycznym zamknięciem.Jest bardzo wygodne do otwierania wilgotnymi rękami.


Kolor i zapach szamponu również na plus :) Ma delikatny pisatcjowo-perłowy odcień i pachnie bardzo przyjemnie (choć nieco chemicznie).


 Szampon dobrze się pieni i oczyszcza włosy już przy pierwszym myciu, w zasadzie nie ma konieczności aby "czynność powtórzyć". Doskonale się spłukuje, pozostawia włosy dobrze nawilżone i "dociążone". Po spłukaniu włosy jeszcze przez długi czas delikatnie i przyjemnie pachną.
Jest wydajny, gdyż dawka szamponu wielkości złotówki bez problemu starcza do umycia włosów.
Mam wrażenie, że szampon pomaga w rozczesywaniu włosów. Co prawda jak większych problemów z tym nie mam, jednak wydaje mi się ze po jego użyciu jest jeszcze łatwiej.

Włosy delikatne i bardzo miękkie w dotyku.
Szampon możecie nabyć TUTAJ

Skład:

  

KREM PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW




Od producenta:

"Dabur Vatika naturals hair fall control cream : PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW zawiera w 100% naturalne składniki. Wzmacnia cebulki włosów. Pobudza komórki włosów i mieszków włosowych do szybkiego wzrostu. Odżywia i regeneruje włosy od środka, a nie tylko zamyka rozchylone łuski. Nabłyszcza i odżywia włosy nie przetłuszczając ich Składniki aktywne Kremu Vatika: oliwa z oliwek, kaktus, d-panthenol.
Oliwki i kaktus Odżywka o kremowej konsystencji pomagająca powstrzymać wypadanie włosów , swoje działanie opiera na ziołach, wyciągach roślinnych i minerałach, z których jest wykonany według oryginalnych receptur.
Oliwa z oliwek – naturalny antyoksydant, bogata w cenne witaminy: A, E, D, K odgrywa ważną role w pielegnacji skóry głowy, odżywia włosy i wnika głęboko w cebulki włosowe, nawilża włosy dodając im objętości i miękkości.
d-panthenol - prowitamina B5. Przywraca połysk i ułatwia rozczesywanie.
wpływa na wzrost włosów. Nawilża i wygładza powierzchnie włosa.
kaktus - zwiększa objętość i odżywia włosy i nadaje włosom puszystość. Reguluje wypadanie włosów" 

Moja opinia:

Krem zamknięty jest w plastikowym słoiku o bardzo nietypowym i ciekawym kształcie. Niestety cały słoiczek nie jest wypełniony kosmetykiem. Jest tam tylko wgłębienie, w którym spoczywa sobie białe mazidełko.
Nie jest to typowa, ciężka maska do włosów.

Krem ,sam w sobie,bardzo fajny w użyciu. Można stosować zarówno przed jak i po umyciu włosów. Bardzo ładnie nawilża i zamyka łuski włosów. 


Konsystencja jest lekka, dobrze rozprowadza się na włosach.Ułatwia rozczesywania oraz układanie włosów.


Jest jeden minus. Pojemność. Słoiczek zawiera 140 g kosmetyku. Malutko :(
Możecie kupić go TUTAJ

 Skład:


Czy ten duet poradził sobie z wypadaniem włosów?
Nie.
Ograniczył je ale nie zapobiegł całkowicie. Wzmocnił nieco włosy,ale nie na tyle by pozostały na swoim miejscu. 
Oczywiście mocne włosy to nie same kosmetyki,ale dieta i ogólne zdrowie. Dlatego nie oczekiwałam po tych kosmetykach cudów.
Dodatkowo niestety obciążał moje włosy. Mają one skłonność do przetłuszczania się i powodowało to,że następnego dnia po użyciu włosy były znów do mycia.

 
Jeśli macie włosy normalne,suche polecam Wam taki zestaw. Dla posiadaczek włosów ze skłonnością do przetłuszczania nie będzie on dobrym rozwiązaniem...ale oczywiście możecie spróbować. Tym bardziej,że ceny obu produktów nie są wygórowane (oscylują w okolicy 13 zł).

Fakt otrzymania kosmetyków do testu nie wpłynął na moja opinię.


4 komentarze:

  1. Zainteresował mnie szampon ;) Jestem ciekawa jego zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś mialam kupić ten szampon,bardzo mnie ciekawił,może w końcu się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny duet, chetnie bym go sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie mam włosy przetłuszczające się, więc tak jak piszesz- zestaw chyba nie dla mnie. Jak jeszcze dodatkowo obciąża włosy to już w ogóle...moje z natury są bardzo ciężkie i wiecznie oklapnięte :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.