środa, 30 października 2013

Duet od Flormar


Witajcie :)

Dziś znów coś dla paznokci :) Jakiś czas temu pokazywałam Wam matowy lakier Flormar (KLIK). 
Dziś pokażę matowy lakier w zestawieniu z lakierem brokatowym.
Zestawieni dość odważne jak na mnie ;)


Lakiery tej firmy słyną ze swojej trwałości. Mani, który pokażę Wam niżej przetrwał na moich paznokciach tydzień. Po tym czasie pojawiły się pierwsze odpryski.



Po, mniej więcej, dwóch dniach matowe wykończenie co prawda znika. Lecz od czego są matujące topy? ;)

Tak wyglądały paznokcie trzeciego i chyba piątego dnia.
Widać już,że matowe wykończenie zniknęło. Poza tym lakiery są bez skazy.









Nakładanie obu lakierów jest bezproblemowe. Rozprowadzają się równo i szybko wysychają. 
Brokat zmywa się nieco ciężej (wiadomo), ale przyzwoicie.



Ceny obu lakierów oscylują w przedziale 10-12 zł 

Jak Wam się podobają? 
Może macie odcienie godne polecenia?



14 komentarzy:

  1. U mnie na blogu cała gromadka Flormaru była pokazywana :) i na pewno się ona powiększy niebawem, choć akurat ten brokatowy holo wydaję. Nie na moje nerwy ;) Podoba mi się, lecz stawiam na łatwiejsze w obsłudze lakiery.
    Z Matowej serii mam czerwień, jest boska :) Podoba mi się, że to nie jest taki mat-mat, ale wykończenie jak licowa skóra bardzo dobrej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mani :D podoba mi się ten duet :D i ogólnie kolor tego neonka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. o! takie coś to ja bardzo lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają w takim połączeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentują można sobie pokombinowac na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten róż jest obłędny! Ale przetrwał aż tydzień? Jestem w szoku, u mnie niestety pewnie odpryski pojawiłyby się dużo szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Holo lakier jest piękny! Mam słabość do takiego wykonczenia. Obecnie niebieski i brązowy lakier z podobnym efektem testuje :) srebrnego jeszcze nie mam :(

    Pozdrawiam malapuderniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.