wtorek, 15 października 2013

Essie - Cashmere Bathrobe

Witajcie :)

Do uzależnienia od Essie przyznałam się całkiem nie dawno i zupełnie szczerze :)
Jak wiecie w sprzedaży jest już kolekcja jessienna

Pokazywałam juz jeden z nich KLIK
Dziś pora na

Cashmere Bathrobe



Przepiękny ciemno szary lakier z zatopionym błyszczącym pyłkiem. Ma swój urok,jest tajemniczy i nietuzinkowy...
Dzięki shimmer'owi nie tworzy ciemnej,płaskiej plamy na paznokciu...




Kusiła mnie nim Agata,kusiła Sauria...więc siłą rzeczy musiał być mój. Mam wersję sprowadzona ze Stanów,z wąskim pędzelkiem.

Lakier pięknie kryje po dwóch warstwach,jest kremowy,nie robi smug,szybciutko wysycha,trzymał się ok 5 dni.



Niewątpliwie będzie jednym z ulubieńców października :)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.