poniedziałek, 14 października 2013

Jesienne spotkanie blogerów kosmetycznych :)

Witajcie :)

Jak pewnie wiecie w miniony weekend brałam udział w jesiennym spotkaniu blogerów kosmetycznych. Sympatycznie jak zwykle :) Przemili ludzie z wiedzą i poczuciem humoru. Na wstępie bardzo Wam dziękuję za to spotkanie :* Iza przeszłaś samą siebie :*


To dzieło Przypinka.pl



Poza mną w spotkaniu uczestniczyli:

12 października roku pańskiego 2013... :D
Wszystko działo się tutaj
A było to tak...







Pani z firmy Palmer's








To mnie ominęło :(


Ale ale...nie samymi kosmetykami człowiek zyje. Spotkanie było połączone ze zbiórką żywności,gadżetów oraz pieniążków dla kotów z Kociego Azylu :)
I jeszcze podziękowania dla firm,które umiliły nam spotkanie upominkami oraz ufundowały nagrody w loterii (z której dochód poszedł na zwierzaki):

- Dafi

Firmy,które podarowały upominki na loterię:

Większa część upominków spotkaniowych :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję pogadać, bo na ostatnim spotkaniu nam się nie udało (za daleko siedziałaś :D) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką fajną atmosferę widać na tych zdjęciach! Mydło z kotkiem - ekstra pomysł!

    No i te babeczki - już u kogoś pisałam, że cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. było świetnie:) mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jak zwykle z Lidzią nie pogadałam :-(
    Zdjęcia podkradam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.