piątek, 25 października 2013

Moja Essie rodzinka ;)

Witajcie :)

Jak wiecie na punkcie lakierów Essie oszalałam niecałe dwa miesiące temu. Tak,oszalałam to odpowiednie słowo,gdyż moja "kolekcja" zgromadziła się w ciągu niespełna 1,5 miesiąca ;)
Spory w tym udział miała Agata...to jej zdjęcia mnie kuszą ;)


Mieszkają sobie w szufladce razem z przyborami do pielęgnacji paznokci :)


Teraz, gdy patrzę na ilośc, jestem po części szczęśliwa że je mam...i po części przerażona moim bzikiem lakierowym ;)

The More The Merrier, Sunday Funday, Full Steam Ahead, Naughty Nautical (klik)

Madison Ave-Hue, The Girls Are Out (klik), Dj Play That Song (klik)

Chinchilly, Cashmere Bathrobe (klik), Licorice, Maximilian Strasse-Her, Vested Interest (klik)

Mamba, Mink Muffs, All Tied Up, Don't Sweater It

Bouncer It's Me, Ole Caliente, Navigate Her, She's Pampered



I nadal chcę więcej ;) Mam już kolejne egzemplarze na celowniku ;)
Mówcie co chcecie :) Mam na imie Lidia i jestem Essieholiczką ;)

15 komentarzy:

  1. Beże brązy i nudziaki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dj play that song to cudny kolor, zastanawiałam się ostatnio nad jego wzięciem jak stałam przed szafą Essie w Hebe :D Ale poczekam na promocję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Essie w moim Hebe i Superaku są rozwarstwione ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. w 1.5 miesiaca takie zapasy?:D jeeeezus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. z 1 i 4 zdjęcia są boskie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię Essiaki, na razie mam 3, ale najprawdopodobniej przygarnę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to się zbzikowałaś :)
    piękna kolekcja! mają te buteleczki magiczną przyciągającą moc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. omg ile essiaczków, doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna kolekcja, ja na razie mam 2, ale kolejne 2 są w drodze:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.